Forum powered by pafell Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Huaihe River Highway Bridge Dynamic Test and Analy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum powered by pafell Strona Główna -> Rozmowy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
px215467
Weteran



Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: vmxxrv

PostWysłany: Pon 11:04, 04 Kwi 2011    Temat postu: Huaihe River Highway Bridge Dynamic Test and Analy

Huaihe River Highway Bridge Dynamic Test and Analysis


Force response. The experiment mainly on the dynamic strain to be tested. Test . Continuous beam bridge with a main sub- 2345678 truck frequency / Hz power points off the brake test and accessibility barriers ( cross- section set a bow in the wood ) two cases for different uniform speed driving on the bridge . Each case, the side cross section across the lower edge of the maximum tensile strain measured data in Table 2. Measured data handled by the section of the dynamic factor in Table 3 Table 2 Measured midspan section side span the maximum dynamic strain coefficient in Table 3 measured the impact of speed / (km · h) 】 O2o3. 4o5055lO'20 speed / (km-h a) 102o30405O strain £ x1813.511 3ll91313 impact factor 】 】 】 05 】 07 103 05I. 07 * indicates impaired car countenance black jack Yo 06 Figure 0 3 Max Liu et al: Huaihe River Highway Bridge Dynamic Test and Analysis of 6 Conclusion 1 ) The paper described the pulse of the test method and measured the structure of natural vibration characteristics to be effective, However, human interference should be ruled out , the other sampling cyberspace should be long enough . 2 ) main span continuous beam structure, the fundamental frequency of vertical 1.121Hz, damping ratio of 1.9 %,[link widoczny dla zalogowanych], reversing the high frequency. That the torsional stiffness of the larger box . 3 ) dynamic load test results show that when the vehicle deck through the flat when the strain caused by very small increments , the dynamic relationship between the increment and the speed is not obvious, but the vehicle deck is not flat across the simulated obstacles , the strain Increments up to around 0.4 indicate that damage to the bridge deck will have a very negative impact .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum powered by pafell Strona Główna -> Rozmowy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Emule.
Regulamin